Optiuni turbo

Valva
Majoritatea turbosuflantelor pentru masini au o valva, care permite folosirea unei turbosuflante mai mici dar care nu permite invartirea lui prea repede la rotatii mari ale motorului. Aceasta valva permite gazelor de evacuare sa treaca pe langa lamele turbinei. Valva simte presiunea. Daca presiunea e prea mare, poate fi un indicator ca turbina se invarte prea repede, prin urmare o parte din gaze sunt trimise pe langa lamele turbinei astfel incat acestea se invart mai incet.

Rulmenti
Unele turbosuflante folosesc rulmenti in loc de rulmenti lichizi ca sa sustina axul turbinei. Acestia nu sunt rulmenti obisnuiti – ei sunt rulmenti facuti din materiale speciale, proiectate ca sa reziste la viteza si temperatura turbosuflantei. De asemenea ei permit folosirea unui ax mai mic si mai usor. Prin urmare turbosuflanta poate accelera mai repede, reducand intarzierea.

Lame ceramice pentru turbina
Lamele ceramice pentru turbina sunt mai usoare decat cele de otel care sunt folosite in majoritatea turbosuflantelor. Din nou, aceasta permite turbinei sa se invarta mai repede, ceea de reduce intarzierea.

Mai multe turbosuflante
Unele motoare folosesc doua turbosuflante de marimi diferite. Cel mai mic ajunge la turatie mare foarte repede, reducand intarzierea, in timp ce cel mare preia “munca” la viteze mai mari asigurand si mai multa putere.

Intercoolerul (racitor de aer)
Cand aerul este comprimat, el se incalzeste; cand aerul se incalzeste, isi mareste volumul. Prin urmare o parte din cresterea de presiune de la o turbosuflanta este rezultatul incalzirii aerului inainte sa intre in motor. Pentru ca sa se creasca puterea motorului, scopul este sa se introduca mai multe molecule de aer in cilindru, nu presiune mai mare. Un intercooler sau racitor de aer este o componenta suplimentara care seamana cu un radiator, exceptia este ca aerul trece atat prin interior cat si prin exterior. Aerul care trece prin interior, este condus prin “pasaje”, iar aerul mai rece din exterior este suflat peste aripioare de catre ventilatorul motorului. Un intercooler creste si mai mult puterea motorului racind aerul sub presiune care vine din compresor, inainte sa de a fi introdus in motor. Asta inseama ca daca motorul opereaza la o presiune de 0.4 atmosfere, sistemul cu racire va pune inauntru 0.4 atmosfere de aer rece care este mai dens si contine mai multe molecule decat aerul cald.

 


Oferim preturi fara concurenta la turbosuflantele KKK, Garrett, Holset pentru turisme, camioane si utilaje.

Turbosuflanta Garrett kkk holset

Audi, Fiat, MG, Rover, BMW, Ford, Mitsubishi, Saab, Buick, Honda, Nissan, Ssang, Yong, Chevrolet, Hyundai, Olsmobile, Seat, GM, USA, Isuzu, Opel, Suzuki, Chrysler, Iveco, Peugeot, Skoda, Citroen, Jeep, Plymouth, Toyota, Daf-Leyland, Kia, Pontiac, Volkswagen, Daewoo, Mazda, Porsche, Volvo, Dodge, Mercedes, Renault etc.


   Link

Nituri
Reparatii Turbosuflante
Reconditionari turbine
Kit Reparatie Turbo
Reparatii Turbosuflante Vanzari
Reparatii Turbo Calitativ
Repar turbosuflante
Reparatii turbosuflante
Reparatii turbine auto
Turbosuflante auto
Reparatie turbosuflante
Reparatii turbo Bucuresti



   Despre noi

In urma activitatii desfasurate la serviceurile auto din Romania am observat ca toata lumea face ochii mari cand mecanicul ii spune clientului ca turbosuflanta lui are probleme. Intrebarea fireasca este: "Se poate repara turbosuflanta mea?" Raspunsul pe masura: "Stiu ca se pot repara, dar nu stiu unde si nu stiu ce garanatie poti avea la o turbosuflanta reparata". Cei ce repara turbosuflante zic nu au avut cazuri in care clientul sa se planga de turbosuflantele sale.



   Contact

Departamentul vanzari: turboparts.sa@gmail.com
Sediu: B-dul Ghencea, nr 134, corp 86, Bucuresti, Sector 6.
Telefon: 0733 513 353 / 0768 987 377